piątek, 12 października 2012

Jurek Scott w Poznaniu

Autor książki :"Jedz i biegaj", wegetarianin, Jurek Scott będzie startował w Poznaniu razem ze swoja żoną.
To okazja do zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia i zakupu książki z autografem mistrza ultramaratonu.
Co prawda to trochę nie moja bajka, bo ultrasem to raczej nie będę, a mięso uwielbiam jak dziki lew.
Ale widziałem kilka filmików Scotta opisujących techniki biegu i stąd jest mi znany i ceniony. Może uda się chociaż chwilę razem z nim pobiec. Ale chętnych może być sporo, więc miło będzie spotkać i zobaczyć go w akcji.




Poznań Maraton uznawany jest przez biegaczy za jeden z najlepiej zorganizowanych maratonów  w Polsce.
W tym roku start zlokalizowany w pobliżu Międzynarodowych Targów Poznańskich. Malta okazuje się być za mała na taką liczbę ludzi( ok.7000 osób). Liczę na super imprezę.
Treningi zakończone wczoraj ostatnim rozruchowym treningiem, jak zwykle czuję że mogło być więcej dłuższych wybiegań, niestety zrobiłem co mogłem. Teraz to już nic nie wskuram.
Powoli udziela mi się atmosfera przedmaratońska. Coraz więcej myśli wędruje w stronę ułożenia sobie tego biegu i hormon adrenaliny wyraźnie zwiększa swoją populację w moim organiźmie.
Został jeden dzień i ruszam na Poznań. Możliwości są trzy: przegrana powyżej 4:00, zwycięstwo poniżej i remis 4:00:00..Scott jest w moim wieku, daje radę i biega setki to znaczy że da się; Ta, tylko kiedy on zaczynał, a kiedy ja hihihi.
Dobra nie przynudzam, trzymajcie kciuki, relacja po powrocie i niech nóżka podaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz