środa, 26 września 2012

Biegam więc Myślę !

Czytam czasami na stronach o bieganiu wypowiedzi biegaczy którzy twierdzą, że długie bieganie jest nudne i że tak powiem "nic się nie dzieje". No to ja jestem odmiennego zdania. Biegaczem nie jestem bo to za duże słowo, ale biegającym napewno i uważam, że podczas długiego biegu ( co to znaczy długiego : dla mnie to już powyżej jednej godziny) można załatwić wiele spraw. Ktoś powie jakich spraw, przecież biegasz?
Biegam, ale co się dzieje w głowie, ile milionów myśli przebiega w tym czasie. Jak układam sobie dzień, tydzień, co się zdarzyło, co mogę zrobić, co muszę załatwić, z kim muszę się spotkać, co muszę zrobić dla mojego dziecka, żony. Kurcze ile to czasu by mi zajęło w domu i czy wogóle bym sobie tym głowę zaprzątał. Kiedy biegnę to samo przychodzi, nie muszę narzucać sobie tego o czym będę myślał !
I te wszystkie samochody i ten tłok na przejściach dla pieszych i Ci ludzie patrzący na mnie i mówiący sobie w głowie O CO mu chodzi ? że tak biega ? wogóle mi nie przeszkadzają w myśleniu, ba ja nawet ich nie widzę !
W tym ciągu biegania jest taki dziki pęd do wyjścia na trening, nigdy, przenigdy nie miałem takiego animuszu w żadnej innej "zajawce", a było ich trochę, żeby tak ciągnęło. Tak chciało się iść na trening i taką sprawiało to przyjemność kiedy melduję się już po.. w domu.
No dobra biegnąc nie trzeba robić nic oprócz ruszania nogami, ale głowa też musi pracować
Podsuma:: przemyślcie wszystkie swoje sprawy podczas biegania a później będzie wolne!!!




2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za maraton w Poznaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wsparcie, dam znać jak poszło, zostało 13 dni do 13-tego maratonu

    OdpowiedzUsuń